Hoe kunnen we u ondersteunen?

Na implementatie van een Nétive oplossing kunnen we uw organisatie op verschillende manieren ondersteunen. Naast een telefonische helpdesk, beschikken we over een gebruikersvriendelijke serviceportal. Via deze serviceportal kunt u uw cases invoeren en inzien. Op deze portal kunt u ook uw suggesties voor volgende releases aangeven via het idealab.

Daarnaast versturen we elke maand een nieuwsbrief naar de functioneel beheerders die gebruik maken van onze applicatie. Via uw accountmanager kunt u aangeven of u deze nieuwsbrief wilt ontvangen.

Op deze pagina vindt u de ondersteunende diensten die we u graag leveren.

Support

Vragen? Neem contact op met onze Support Desk door uw vragen te mailen naar servicedesk@netive.nl.
Liever online? Log via de knop hieronder in op onze servicedeskportal om een case te loggen.

Wij helpen u graag verder!

Ons servicedesk team

Loes Timmerman

Loes Timmerman

Jerry de Ronde

Jerry de Ronde

Geerten Kuiper

Geerten Kuiper