Lukt het niet de webinar te volgen?
Als u GoToWebinar niet kunt installeren op uw computer heeft u de volgende alternatieven:
1. IT ondersteuning
Vraag de systeembeheerder van uw organisatie om installatie van GoToWebinar toe te staan in het kader van het faciliteren van werken op afstand. Eventuele bezwaren van uw systeembeheerder horen wij graag.
2. Andere computer
Volg de sessie via een computer waarop u GoToWebinar wel kunt installeren.
3. Smartphone
Volg de sessie via uw smartphone en de GoToWebinar app. Deze is beschikbaar in de App store en Play store.
4. Later kijken
Van onze releasewebinars krijgt u de opname automatisch nagestuurd. Mochten er vragen zijn naar aanleiding van de webinar kunt u die stellen via ons klantenportaal ‘Hello! Nétive’. Opnames van andere webinars kunt u opvragen bij uw contactpersoon.
5. Demo aanvragen
Mocht er bijzondere interesse zijn in een bepaald onderwerp kunt u altijd een op maat demo aanvragen via uw contactpersoon of via https://www.netive.nl/demo-aanvragen/