Hoe kunnen we u ondersteunen?

Na implementatie van een Nétive oplossing kunnen we uw organisatie op verschillende manieren ondersteunen. Naast een telefonische helpdesk, beschikken we over een gebruikersvriendelijke serviceportal. Via deze serviceportal kunt u uw cases invoeren en inzien. Op deze portal kunt u ook uw suggesties voor volgende releases aangeven via het idealab.

Daarnaast versturen we elke maand een nieuwsbrief naar de functioneel beheerders die gebruik maken van onze applicatie. Via uw accountmanager kunt u aangeven of u deze nieuwsbrief wilt ontvangen.

Op deze pagina vindt u de ondersteunende diensten die we u graag leveren.

Support

Vragen? Neem contact op met onze servicedesk door uw vragen te registreren in Hello! Nétive. Klik op de knop hieronder en log in om een serviceaanvraag te loggen.

Wij helpen u  graag verder!

Ons servicedesk team

Mari van Veldhuizen

Mari van Veldhuizen

Geerten Kuiper

Geerten Kuiper

Kim Cassar

Kim Cassar