Dagelijks is de afdeling Customer Office bezig met opdrachtgevers in Nederland, België en Engeland. Denk hierbij aan organisaties zoals: Tata Steel, BAM, Randstad, Schiphol, Alliander en Stedin. In Belgie houden zij zich bezig met Pfizer, Elia, Manpower, SD Worx, Partena en Talent IT. In Engeland zijn ze actief bij onder meer: Randstad UK, Impellam Group, Blue Arrow en Sodexo.
De missie van de afdeling is om onze klanten succesvol te laten werken met de Nétive VMS applicatie. Ze willen onze opdrachtgevers zo veel mogelijk ontzorgen op het gebied van externe inhuur.
De afdeling Customer Success Management is sinds 2016 volledig vernieuwd. De naamgeving is aangepast en ook de dienstverlening naar onze klanten is geprofessionaliseerd. De Application Support Consultants zijn verantwoordelijk voor de de eerste vragen en knelpunten bij onze klanten. Vanuit hun functie gaan ze ook regelmatig naar opdrachtgevers toe om te ondersteunen bij eventuele klantvragen betreffende de Nétive VMS applicatie.
Onze Consultants Customer Success begeleiden projecten bij bestaande opdrachtgevers. Daarnaast hebben zij adviserende en commerciële taken. De klanten in binnen- en buitenland worden ook regelmatig door onze consultants bezocht om de dienstverlening te bespreken en samen naar de toekomst te kijken.