Anouk Theuvenet: Application Support Consultant

  • Anouk Theuvenet Netive VMS

Sinds November 2018 ben ik in dienst bij Nétive. Ik ben ooit begonnen als Customer Support Consultant, maar inmiddels ben ik dankzij de doorgroei mogelijkheden Teamlead van het Customer Support team geworden. Dit doe ik met veel plezier!

Voordat ik bij Nétive kwam heb ik veel ervaring met service management opgedaan bij een grote ICT-dienstverlener. Meedenken met de klant is daarbij echt in mijn bloed terecht gekomen. Daarnaast hou ik me bezig met processen, standaardisatie, security en de ontwikkeling van het team. Op die manier proberen we alle kennis die we opdoen goed te bewaren. Zo kunnen we onze klanten steeds beter van dienst zijn!

Als ik niet aan het werk ben heb ik genoeg andere leuke bezigheden. Ik hou van goed eten: zowel buiten de deur als zelf in de keuken staan. Ik wandel graag, waarbij ik dan mijn camera meeneem om mooie foto’s te maken. Als het toch niet zulk lekker weer om te wandelen is dan vind ik het ook helemaal niet erg om thuis te zijn met mijn katten en een fijn haakproject.