Anouk Theuvenet: Application Support Consultant

  • Anouk Theuvenet Netive VMS

Sinds November 2018 ben ik in dienst bij Nétive. Ik ben ooit begonnen als Customer Support Consultant, maar inmiddels ben ik dankzij de doorgroei mogelijkheden Teamlead van het Customer Support team geworden. Dit doe ik met veel plezier!

Hiervoor heb ik veel ervaring met service management opgedaan bij een grote ICT-dienstverlener. Meedenken met de klant is daarbij echt in mijn bloed terecht gekomen. Het oplossen en meedenken met vraagstukken over de applicatie zie ik als een leuke uitdaging. Daarnaast hou ik me bezig met de processen en de ontwikkeling van het team zodat we alles kennis we opdoen goed bewaren en we de klanten steeds beter kunnen helpen.

Als ik niet aan het werk ben dan ben ik druk bezig met een tal van interesses. Ik hou van goed eten, zowel buiten de deur als zelf in de keuken staan. Ik wandel graag door steden en de natuur, waarbij ik dan graag mijn camera meeneem om mooie foto’s te maken. Als het toch niet zulk lekker wandelweer is dan vind ik het ook helemaal niet erg om thuis te zijn met mijn 2 katten en een fijn haakproject.