Jolanda Nijboer: Account Manager Customer Success

  • Jolanda Nijboer (Account Manager Customer Success)

Eind mei 2019 ben ik bij Nétive begonnen als Accountmanager Customer Success. In mijn loopbaan heb ik in verschillende rollen veel ervaring opgedaan in de arbeidsbemiddeling.
Kern is altijd mijn betrokkenheid bij en interesse in de klant geweest. Ik opereer het liefst in en met een team, samen doen! Resultaten boeken doe je volgens mij altijd in verbinding met elkaar en met de klant. Voor mij hele belangrijke elementen die leiden tot Customer Success.
Dit samen met de kernwaarden van Nétive maakt dat ik mij hier erg op mijn plek voel.

Als mens ben ik energiek en daadkrachtig, altijd to the point. Ongelooflijk nieuwsgierig naar mensen en hun drijfveren, naar bedrijven en de processen. Belangrijk ook zijn humor en relativeringsvermogen en genieten van iedere dag!
Ik ben graag buiten op mijn racefiets of mountainbike, met mijn hond of tijdens een mooie reis. Ben verliefd geworden op de natuur van Afrika maar ook op het prachtige IJsland. Maar er is nog zoveel meer te ontdekken dus ik hoop nog vele mooie reizen te kunnen maken.